dimarts, 24 de juny del 2008

Nocturna Fredes-Paüls GR7

Crònica realitzada per Jonatan:

Aquest dissabte dia 21 es celebrava la nocturna Fredes-Paüls molt ben organitzada per la UEC DE TORTOSA.
Era la primera vegada que feia la prova sense massa preparació però allí vam anar uns quants components de MONTBIKE Narcis,Dieguito,Pili i Jonatan. A les 6 tocades es donava la sortida desprès de despeditme dels meus tres germans i amics que també hi participaven, la sortida es molt rapida crec que ningú s'enrecorda que queden quasi 50 km per endavant.

Narcis i jo vam quedar que aniríem junts uns quants kilòmetres i així ho vam fer fins al kilòmetre 5 vam agafar a pili i ell ens va deixar per anar cap abans i jo pili vam anar continuant al nostre ritme't fins que vam agafar a benja al primer avituallament.

Pili va començar a tindre problemes al seu genoll ja molt malmès el divendres serà intervinguda del menisc, i vaig decidir tira avant ja que pili es va quedar amb benja.Arribant al mas del frare(km15) agafo al quartet de Paco Estorach i maganyo a ells per que el ritme que duent em semblava bo per a mi, cosa que al final, es podrà veure que no era tant bo.

Arribem al avituallament de la cova del vidre(km 20) passem control bevem i mengem alguna cosa i continuem amb el quartet de Paco i dos nois mes per enfilar-mos al coll de pallers amb una muntada dura i unes vistes magnifiques aquí ja començo ha trobar-me bastant cansat i veig que l'elecció del grup no era bona per a mi coronem els pallers i comencem a baixar fins agarrar la pista enquitranada que ens ha de portar al restaurant aquí ja em despenjo del meu grup dels últims 15 km ja bastant fus sense calambres però sense forces arribo al restaurant amb un tems de 3:40 massa ràpid per a mi i decideixo plega veles, l'any que be més... dels demès companys destacar NARCIS que va arribar en la posició 28 amb un temps de 6:42 impressionant, DIEGUITO va arribar el 80 amb un temps de 8:03, també MARIO va arribar el 152 amb un temps de 10:18, JESUS va arribar el 172 amb un temps de 11:02.
Pili i benja van plegar a caro esperant que l'any que be ens vaigue millor a tots.JONATAN.