dilluns, 16 de juny del 2008

II Marxa del Riu: Xerta

Dia caluros, però amb poc sol i que es va agrair, el que vam tenir els assistents de MontBike a la II Marxa del Riu: Jonatan, Fabia, Alex, Dieguito, Calili, Amador, Xavi, Liberto, Pili, Jordiet i Nando. També destacar, l'afluència de la gent de les Terres de l'Ebre, uns 200 participans finalment.

El circuit estava dividit en dos part, de les quals, una primera era comuna per als dos recorreguts llarg i curt, aquesta primera part constava de uns 24 Kms (algo més, com ja sabeu que passa sempre) amb un desnivell acumulat de 700 mts, tot un repte, amb dos pujades de molt de desnivell, que van fer ficar peu a la majoria.

D'aquesta primera part destacar a més dels dos "Mortirolos" el pas per la població de Pinell de Brai i la sendera d'aquesta població, una sendera amb pendent i amb l'afegit de l'aigua en algunes de les seves parts.La segona part del recorregut fins els 50Kms finals, pel recorregut curt, van ser molt més tranquils i amb molt menys desnivell i retornant part del camí transcorregut d'anada, només destacar la baixada i creuament del riu Canaleta, on un servidor es va jugar varies vegades sortir a Internet per fer quatre fotos.

De la segona part del recorregut llarg, més altres comentaris, esperem l'ajuda dels altres companys. També destacar el 12 lloc que va aconseguir Amador, felicitats, i quin canvi d'un any a un altre.

A la web de la Moleta tenim les classificacions i fotos oficials:

Afegim el comentari de Jonatan :

El diumenge al mati com deia nando un bon grupet de montbike ens vam desplaçar a la IIMARXA BTT DE L'EBRE DE XERTA on també vam trobar gent coneguda com carlos, ladis, jaume publicenter, felipe,toni de gandesa,damia,david caballe,xavi perol,jordi turisport a i "las balas amarillas" jose maria i pedro i segur que em deixo algú.La sortida de la marxa igual que l'any passat a tope per la via verda hasta que va arribar el ja famós mortirolo de L'Estació que fica a cada u al seu lloc, desprès, baixarem en busca de Pinell encara seguint el mateix recorregut de l'any passat fins a l'entrada de Pinell, on anàvem un grupet que anàvem de vius pensant que seguiríem pel lloc de l'any anterior i... cagada ens vam saltar l'encreuament correcte i desprès de fer una ruta turística per Pinell vam trobar el Camí correcte.Aqui surtin de Pinell començava la part nova de la marxa on vam començar a muntar per un formigonat curt però duret per agafar la primera sendera on i havia trams que hi havia aigüeres, aquí va ser lo de la ja famosa manxa de Fabià, on el trobo parat ajudant a un noi que havia punxat i em diu tira que ja t'agafaré, i em va agafar, Fabia va fer la curta però fent "de hermanitas de los pobres" va arribar el Quart classificat en casi 50 primaveres. Despres, ja va ser lo mes dur de tota la marxa per a mi on casi vaig anar mes a peu que en bici però així es la mountain-bike per a baixar primer as de muntar, vam arribar al lloc on decidies s'hi fer la curta o la llarga, i no sabia que fer, perque anava bastant cascat i anava sol, Amador feia la llarga perque, va com un tiro, l'any passat a esta mateixa marxa va arribar l'ultim i enguany va arribar l'onze classificat impressionant i la setmana que be va a la quebrantahuesos on segur que farà un molt bon temps,Xavi Agut també feia la llarga i Dieguito també feia la llarga on anava "en las balas amarillas", Alex anava darrere meu, el noi que pegava les pegatines em va dir, que fen la llarga, hi havia una sendera impressionant que ens portava a Miravet i em va acabar de convencerme, on tenia tota la raó sendera ràpida i tècnica amb algun escalonet.

Vam arribar a Miravet on habiem de passar el riu amb la barcassa on em trobo en Dieguito, Amador i Xavi ni rastre de ells. Crussem la barcassa i en busca de Rasquera passem per dins del poble i comencem a muntar per arquitranat i desprès desviar-nos a l'esquerra i agafar una pista primer cap amunt i desprès cap avall i fer la penúltima muntada per ja baixar per camí a Benifallet, on crussem el riu pel pont de l'eix de Ebre per anar en busca de la també famosa muntada enquitranada abans de creua el barranc, on aquest any, baixava menys aigua que l'any passat i desprès d'una trialera fèiem cap a la via verda per arribar a la població Xerta.

Una espectacular volta i ben organitzada pels companys de LA MOLETA BTT

i fins l'any que be. (JONATAN)

Anònim ha dit...

Ei Jon molt bona cronica, te las currat eh, si l'ortganizacio molt be i lo recorregut llevat del primer mortirolo tambe molt be, vaiga para tornar a repetir, endusiau.

Hola companys d´Amposta, primer de tot destacar les croniques de la martxa, molt bé Jonatan i Nando aixi dona gust entra en aquesta pagina, continueu aixi i poc poc anirem fem pinya, jo sempre parlo als companys d´aquesta pagina i ja som unes cuantes persones aqui que seguim les vostres sortides i llegim atentament les croniques.

I de la martxa poca cosa es pot dir ja, pero tambe magradaria felicitar a la organitzacio, nois que podem demanar mes una martxa a les porte de casa nostra 16 euros i esmorsar, dinar, pas de barca, bon circuit, avituallamets a tope, regals, classificacions i fotos. INCREIBLE. I PER ULTIM DESCTACAR LA GRAN PARTICIPACIO DE LA GENT DE LES NOSTRES TERRES (MONTSIA, TERRA ALTA RIBERA D´EBRE Etc...) AIXI ES L´UNICA MANERA DE TIRA AMUNT LA 5 PROVINCIA.
Nois fins la propera, i que sigui aviat.

Un Amic Toni Gandesa.

Anònim ha dit...

Hola companys d´Amposta, primer de tot felicitar Al Nando i a Jonatan per aquestes croniques que vos curreu, aixi dona gust entra a la pagina. Jo sempre parlo als meus companys de la vostra pagina i ja som unes cuantes persones que seguin les vostres sortides i llegim atentament les croniques. SI SENYORS FELICITATS AIXI FAREM PINYA POC A POC.

I de la Martxa que es pot dir ja. Pero si que m´agradaria felicitar desde aqui a la organització. Nois que podem demanar mes per 16 Euros?. Una gran martxa a les portes de casa, esmorzar, dinar, pas de barca, regals, classificacions, fotos i un etc...
I PER ULIM DESTACAR LA PARTICIPACIO DE LA GENT DE LES NOSTRES TERRES (Montsia, Terra Alta, Baix Ebre, Ribera d´ebre etc..) MOLT BE AIXI FAREM CREIXER LA 5 PROVINCIA.

Nois fins la propera i que sigui aviat (ja podria ser per Amposta)