dilluns, 26 de maig del 2008

Crònica Sortida de Sant Gregori

Crònica realitzada pel nostre company Jonatan:

Aquest diumenge al mati es celebrava la marxa de sant Gregori a santa barbara al final vam ser una colla tot i tenir un parell de baixes de ultima hora, al final 13 components de MONTBIKE.

El cel de bon mati ja amenaçava pluja, tot i que a l'hora de la sortida encara no hi havia caigut ni una gota, sobre les 9 del mati començava la marxa amb una setantena de bikers desafiant el temps.Surtim pel barranc de la galera per arriba al camí enquitranat que ens porta a godall on fem un re-agrupament i fem la xarrada amb el company de Gandesa Toni, amb la seva espectacular lapierre.
Tots agrupats, comença la primera muntada pel camí on et porta a les antenes de godall, muntada dura on apunt de coronar ja comença a caure algunes gotes, al arribar dalt de tot, agafem la sendera que baixa per darrere mateix de les antenes, on ara sí, ja comença a ploure en certa intensitat,cosa que fa la baixada bastant perillosa, després agafem una trialera que es fa dura per que era per damunt de roca i relliscava molt per arribar al coll de les bruixes, on creuem la carretera i agafem una sendera que ens porta al camí de les oliveres mil.lenaries.
Tornem direcció a godall, on abans d'arribar, agafem el camí per muntar el pixador per la trialera. Ja dalt de tot, agafem una altra vegada el camí enquitranat de les antenes de godall però direcció a godall on abans d'arribar a godall, al camí on després s'agafa la sendera del medi ambient, l'organització ens aconsella anar tots cap el poble de Santa Barbara.
Narcis, Mario, Ladis, Vicent, Ivan, un altre noi i jo decidim, continuar el recorregut de la marxa, remuntem per agafar la sendera del medi ambient i comencem a baixar la sendera... ja estava diluviant hi havia llocs de la sendera estava completament negada d'aigua fent la baixada perillosa però a la vegada divertida, al acabar la sendera, remuntem "la paridora" per la part de godall i arribar a la sendera dels tarongers on pel camí que va a godall i pel barranc tornar cap a Santa Barbara on anaven xops i plens de fang... finalment una dutxa un refrigeri i cap a casa. Dir que la sortida a mi m'agradat, tot i el temps que ha fet, que ha dificultat als membres de la organització realitzar tot tal com tenien previst...., Be, fins l'any que be.