diumenge, 10 de febrer del 2008

Crònica de la sortida a Benifallet

Tal com pensavem, vam ser finalment 14 els bikers a Benifallet: Patxi, Fofo, Calili, Xavi, Narcis, Alex, Joan, Ferran, Adan, Liberto, Pili, Fabian, Nando i l'amic Jonatan, finalment l'altre Jonatan no va poder acudir, el vam notar a faltar.
La sortida espectacular, el recorregut, magnific i unes senderes amb tots els estils possibles, felicitar al nostre company Narcis i donar-li les gràcies per organitzar aquesta sortida.

Bé, vam sortir de Benifallet uns minuts abans de les 9 i amb molt de fred, sort de la bona jaqueta del club, que és amb aquestes temperatures on millor funciona, després de sortir del poble i en poc Kms comencem a remontar pel GR per pista i sendera, alternant molt bones vistes pel mateix costat del riu Ebre, per finalment, arrivar a la primera de les senderes que ens portaria fins pràcticament Rasquera. A Rasquera, vam fer la primera parada per empendre la pujada per la Serra de Cardó i passar a fer la segona sendera, impressionant, amb unes baixades per terra argilosa que permetien agafar una bona velocitat, un petit incident, va fer que el nostre company Liberto tingues que deixar la sortida, esperem que es trobe recuperat, animos!!!

Finalment, deprés d'un Kms trencadors de pujades i baixades per pista vam arribar a la última sendera, aquesta molt tècnica i en llocs "pocs ciclables" que ens portava fins el mateix poble de Benifallet.

Només agraïr a tots el bon ambient, el molt bon dia passat.

Ja tenim les fotos a la Galeria